تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت به موقع مدافعان رئال مادرید

کد خبر: ۴۷۹۸۰۱

۲۲۸  بازدید

برای اولین بار در سال 2017، زیدان می تواند از دو انتخاب اول خود در پست مدافعان کناری در ترکیب اصلی استفاده کند.​​​​​​​

ورزش سه: برای اولین بار در سال 2017، زیدان می تواند از دو انتخاب اول خود در پست مدافعان کناری در ترکیب اصلی استفاده کند.​​​​​​​

 روز چهارشنبه و در دیداری حساس، رئال مادرید در خانه میزبان ناپولی است و به نظر می رسد کابوس مصدومیت کم کم در حال رخت بستن از رختکن قوهای سپید باشد.

مارسلو زودتر از پیش بینی کادر پزشکی به تمرینات و ترکیب رئال بازگشته و کارواخال نیز که از 18 ژانویه به علت مصدومیت از ترکیب دور بود و 2 دیدار کوپا برابر سلتا و دیدارهای لالیگا مقابل مالاگا، سوسیداد و اوساسونا را از دست داده بود حالا شرایط بازی کردن دارد.

بازگشت به موقع مدافعان رئال مادرید

در تاکتیک زیزو مدافعان کناری نقش مهمی دارند و مجموعا موفق به ارسال 12 پاس گل در اروپا شده اند و به همین دلیل بازگشت کارواخال و مارسلو بهترین خبر برای زیدان در آستانه دیدار برابر ناپولی است.

خط حمله خطرناک ناپولی با حضور ستارگانی مثل مرتنس و همسیک بی شک خط دفاعی رئال را آزار خواهد داد و حالا این تیم با ترکیب کامل در مقابل تیم آماده ایتالیایی صف آرایی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت به موقع مدافعان رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..