تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات نجات یک اسب از ارتفاع 2400 متری سطح زمین +فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسبی خوش شانس که در برف و طوفان گرفتار شده بود توسط نیروهای امداد از مرگ نجات داده شد. به گفته ماموران این حیوان 5 روز بدون آب و غذا در ارتفاع 2400 متری از سطح زمین گرفتار و بدلیل وخامت آب و هوا قادر به حرکت نبود. گشت هلیکوپتر امداد این چند اسب را که در ارتفاعات آیداهو اسیر شده بودند شناسایی کرد اما شرایط پرواز و کمک بدلیل وخامت هوا مهیا نبود. امکان وقوع بهمن، برف عمیق و وزن بالای اسب آنچنان شرایط سختی فراهم کرده بود که این عملیات را به یکی از سخت ترین موقعیت های کاری نیروهای امدادی تبدیل کرده بود، سرانجام پس از چند روز عملیات نجات انجام گرفت. 

از میان آن  همه برف و کولاک تنها یکی از چهارپایان با چند زخم عمیق روی بدنش پیدا شد. به گفته دامپزشکان احتمالا اسب ها مورد هجوم درندگان قرار گرفته و به ارتفاعات فرار کرده بودند.

پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی 1 میلیون و 500 بازدید کننده کار این قهرمانان را ستودند. 

عملیات نجات یک اسب از ارتفاع 2400 متری از سطح زمین +فیلم عملیات نجات یک اسب از ارتفاع 2400 متری از سطح زمین +فیلم عملیات نجات یک اسب از ارتفاع 2400 متری از سطح زمین +فیلم
برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات نجات یک اسب از ارتفاع 2400 متری سطح زمین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..