تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌خبری مسئولان باشگاه پرسپولیس از مهاجم مدنظر برانکو

به گزارش افکارنیوز،

برانکو ایوانکویچ در نظر دارد یک مهاجم خارجی به لیست تیمش برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه کند. با وجود این که او مهاجم مدنظرش را شناسایی کرده، اما نام این مهاجم را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده و همه چیز را به پس از حضور این بازیکن در ایران سپرده است.

سرمربی پرسپولیس از مدت‌ها پیش چنین قصدی داشت و از همین‌رو خواستار این شده بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان اوکراینی تیمش را که از نظر فنی جایی در اندیشه‌های او نداشتند، فسخ کنند. با رفتن بازیکنان اوکراینی، برانکو در نظر دارد یک مهاجم خارجی به لیست تیمش اضافه کند. البته با توجه به این که بازیکنان اوکراینی در زمانی غیر از نقل و انتقالات زمستانی قراردادشان را با پرسپولیس فسخ کرده‌اند، مهاجم جدید پرسپولیس فقط در رقابت‌های آسیایی می‌تواند سرخپوشان را همراهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌خبری مسئولان باشگاه پرسپولیس از مهاجم مدنظر برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..