تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیدی و کریمی بالاتر از «بکن بائر» و «دیوید بکام» هستند/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

پایگاه اینترنتی TOP TEN گزارش داده که لیونل مسی ستاره بارسلونا برترین بازیکن تاریخ فوتبال و بالاتر از پله است.

براساس این گزارش، ادسون آرنتس دوناسیمنتو، ملقب به پله در رتبه دوم، کریس رونالدو در رتبه سوم، دیه گو مارادونا در رتبه چهارم، زین الدین زیدان در رتبه پنجم، رونالدو برزیلی در رتبه ششم، رونالدینیو در رتبه هفتم، یوهان کرایف در رتبه هشتم، فرهاد مجیدی اسطوره استقلال در رتبه نهم و علی کریمی اسطوره پرسپولیس در رتبه دهم قرار دارد.

گفتنی است: فرانکو باره سی در رتبه یازدهم، دیوید بکام در رتبه دوازدهم، فرانتس بکن بائر در رتبه سیزدهم، جورج بست در رتبه چهاردهم، نیمار در رتبه پانزدهم، زلاتان ابراهیمیوچ در رتبه شانزدهم، آلفردو دی استفانو در رتبه هفدهم، کاکا در رتبه هجدهم، تیری آنری در رتبه نوزدهم و وین رونی در رتبه بیستم قرار دارد.

فرهاد مجیدی و علی کریمی بالاتر از بکن بائر و دیوید بکام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیدی و کریمی بالاتر از «بکن بائر» و «دیوید بکام» هستند/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..