تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدای شهرک اندیشه بروجرد

یادواره شهدای شهرک اندیشه بروجرد به همت بسیجیان پایگاه مهدی صاحب زمان (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در یادواره شهدای شهرک اندیشه بروجرد با اشاره به حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن را پاسخی به سخنان رئیس جمهور جدید آمریکا دانست و گفت: هر جایی که ملت ایران تهدید شدند و توسط دشمن نهیبی به این ملت زده شد ملت ایران تأسی از مقام معظم رهبری ماندند (در مقابل دشمن). برگزاری یادواره شهدای شهرک اندیشه بروجرد   
سرهنگ سوری با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا افزود: چیز جدیدی صورت نگرفته است و امروز اگر سخنی از این دیوانه می شنویم در راستای(مواضع) رئیس جمهورهای  قبلی  آمریکاست که باید از وی متشکر باشیم که چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد.
 
وی در پایان ولایت پذیری را خواسته اصلی شهدا دانست و برویژگی هایی که با عث پیروزی انقلاب شد تأکید نمود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدای شهرک اندیشه بروجرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..