تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه بارشی جدید در راه است/ تشدید بارش برف و باران از روز چهارشنبه

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در ساعتهای گذشته وارد کشورمان شده همچنان تا پایان وقت امروز در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود و به‌تدریج به سمت نیمه شرقی کشور خواهد رفت.

وی افزود: این سامانه بارشی امروز به غیر از نقاط غربی، در جنوب، جنوب غرب و مرکز کشور نیز فعالیتهایی را داشته و موجب بروز باران، برف و تگرگ در برخی استانها شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این سامانه بارشی در ساعتهای آتی شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز را در برمی‌گیرد و موجب بروز بارش و برف در این مناطق خواهد شد.

وظیفه توضیح داد: این سامانه بارشی رفته‌رفته جنوب شرق، شرق و جنوب کشور را با وزش باد شدید مواجه می‌کند که اخطاریه‌های لازم در این مورد صادر شده است.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز شدت بارشها در نوار غربی کاهش می‌یابد، گفت: بارشها در روز سه‌شنبه برای شرق، شمال شرق، و جنوب کشور ادامه می‌یابد و شدت آن بیشتر در نیمه شرقی کشور خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در 24 ساعت آینده سواحل غربی خزر و شمال‌غرب کشور نیز بارانی پیش‌بینی می‌شود و این بارشها در روز چهارشنبه بیشتر برای مناطق جنوب و شمال غرب کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

وظیفه از ورود سامانه بارشی جدیدی در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: با ورود این سامانه بارشی جدید، بارشهای باران و برف در روز چهارشنبه در غرب و شمال غرب تشدید می‌شود و رفته‌رفته نیمه غربی و جنوبی کشور را دربرمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: امروز و فردا خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود و اخطاریه‌های لازم در این باره صادر شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اردبیل با هفت درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 25 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به پنج درجه بالای صفر رسید که فردا این دما به هشت درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه بارشی جدید در راه است/ تشدید بارش برف و باران از روز چهارشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..