تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن سرسخت اسرائیل مسئول حماس در غزه شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، جنبش حماس، یحیی السنوار آزاده فلسطینی را به سمت مسئول سیاسی خود در غزه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس در چهارچوب انتخابات داخلی خود، خلیل الحیه را به سمت معاون السنوار منصوب کرد.

السنوار به دشمن درجه یک اسرائیل در غزه معروف است و حتی برخی در رژیم صهیونیستی او را قوی‌ترین مرد حماس می‌دانند.

نام السنوار اخیرا به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی اسماعیل هنیه در غزه یا حتی خالد مشعل در دفتر سیاسی این جنبش مطرح شده بود.

انتخاب این آزاده فلسطینی به عنوان مسئول حماس در غزه، حاوی پیام‌‌های زیادی بویژه در زمینه رویارویی با اشغالگری اسرائیل است.

السنوار یکی از بنیانگذاران دستگاه امنیتی حماس که مسئولیت تعقیب جاسوسان رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد است.

با انتخاب السنوار، اسرائیل در انتظار روند مذاکرات غیر مستقیم با جنبش حماس به منظور آزادی نظامیان اسیر خود خواهد ماند، زیرا تل‌آویو السنوار را از جمله سخت‌گیرترین افراد در مذاکرات تبادل اسرا می‌داند.

عاموس هرئیل تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص می‌گوید: بر اساس آنچه از مذاکرات غیر مستقیم در زمینه تبادل اسرا به بیرون درز یافته است، السنوار و هم‌ردیفانش خواهان امتیازات بیشتری از سوی اسرائیل هستند.

السنوار 55 ساله از اولین فعالان گردان‌های القسام همزمان با شکل‌گیری انتفاضه نخست است. وی در اردوگاه آوارگان خانیونس رشد و نمو یافت و در سال 1989 از سوی رژیم صهیونیستی دستگیر و به حبس ابد محکوم شد.

این آزاده فلسطینی سال‌ها در بند رژیم صهیونیستی بود تا اینکه طی قرارداد شالیط آزاد شد و وعده داد که تا آزادی همه اسرای حماس از زندان‌های اسرائیل آرام نخواهد گرفت.

خلیل الحیه معاون السنوار که بیشتر در رسانه‌ها ظاهر شده است، از جمله شخصیت‌های برجسته حماس به شمار می‌رود. همسر و دو تن از پسرانش در جریان حمله اسرائیل به نوار غزه در سال 2014 میلادی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن سرسخت اسرائیل مسئول حماس در غزه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..