تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار با خانواده شهید در شهرستان ری

مسئولان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرسان ری همزمان با دهه فجر با خانواده شهید «مرتضی پاد» از شهدای این شهرستان دیدار کردند.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار اظهار داشت: آرامش این سرزمین مدیون شهیدانی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده تا آبادانی و سرافرازی کشور تامین شود.وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و پاسداشت حرمت و عزت خانواده های معظم آنان نیز وظیفه ذاتی ماست.وی تکریم خانواده شهدا به عنوان یکی از سرمایه های بزرگ نظام  جمهوری اسلامی را بر هر ایرانی لازم است و  دیدار با خانواده معظم شهدا جزو مهمترین برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در طول سال است.در ادامه خانواده معظم شهید مرتضی پاد نیز به ذکر خاطراتی از  شهید خود پرداختند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار با خانواده شهید در شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..