تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات سرنشینان100 خودروی گرفتار در برف گردنه صائین/ تردد در سه محور اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

ساعت: 19:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/25 شناسه خبر: 1038328

تداوم بارش برف و برودت دما در استان اردبیل، تردد در برخی از محورهای این استان را تنها با زنجیر چرخ ممکن کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از سبلان‌ما ، تداوم بارش برف و برودت دما در استان اردبیل ، تردد در برخی از محورهای این استان را تنها با زنجیر چرخ ممکن کرد؛ آخرین خبرها از وضعیت حاده های استان اردبیل در ادامه آمده است.

*کولاک شدید برف سه محور کوهستانی سرعین- سرعین، محور سراب - اردبیل انتهای گردنه صائین و محور مشگین شهر- پارس آباد حد فاصل مرادلو تا پارس آباد را در برگرفته و تردد در این سه محور تنها با زنجیر چرخ انجام می شود.

*سطح تمامی جاده‌های استان اردبیل خیس و لغزنده و برفی است و تردد با احتیاط در آنها جریان دارد

*عوامل راهدارخانه صائین از شب گذشته تاکنون به سرنشینان ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کرده‌اند.

*راهداری اردبیل اعلام کرده تداوم بارش برف موجب شده تا با وجود برف‌روبی و نمک‌پاشی مداوم جاده‌ها، سطح جاده دوباره پوشیده از برف باشد.

*تمامی راهداران استان اردبیل در حالت آماده‌باش هستند و به صورت مداوم در محورهای مواصلاتی به برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام می‌کنند.

*راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر با 25 دستگاه سنگین و نیمه‌سنگین در جاده های این شهرستان مستقر شده اند تا به مسافران گرفتار در برف کمک کنند.

*محور پونل به خلخال در محدوده گیلان مسدود است ؛ جاده های خلخال هم  برفی و کولاکی است و امدادرسانان در جاده ها مستقر هستند.

*اتوبان قزوین به زنجان تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از قزوین به رشت با کندی صورت می گیرد.

*نیروهای هلال احمر استان اردبیل نیز در کنار راهداران به گرفتار شدگان درجاده های برفی و کولاکی امدادرسانی می کند  

*جمعیت هلال احمر استان اعلام کرده برای انجام اقدامات و عملیات مناسب در زمان بروز حوادث جاده‌ای آمادگی کامل دارند.

*به هموطنان توصیه شده تا حد امکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزندو در صورت ضرورت سفر حتما تجهیزات و امکانات زمستانی را به همراه داشته باشند.

*هواشناسی اردبیل هم پیش بینی کرده  فردا نیز هوای استان سرد و برفی همراه با کولاک باشد.

تا پایان هفته تداوم بارش برف وبرودت دما برای استان اردبیل پیش بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات سرنشینان100 خودروی گرفتار در برف گردنه صائین/ تردد در سه محور اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..