تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست تیم ملی فوتبال عراق برای دیدار با ایران

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبه نقل از استاد و الدوحه، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق با اعلام خبر دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور با شاگردان کی روش اعلام کرد: درخواستی را برای برگزاری دیداری دوستانه با ایران در روز یکم فروردین ماه سال آینده به فدراسیون این کشور ارسال کردیم و منتظر جواب ایرانی ها هستیم.

گفتنی است، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که موفق نشده در چند ماه گذشته ، شاگردانش را محک بزند احتمال دارد با برگزاری این مسابقه موافقت کند.

حال باید دید آیا دیدار دوستانه تیم ملی عراق با ایران برگزار می‌شود یا خیر؟

درخواست تیم ملی عراق برای دیدار با ایران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست تیم ملی فوتبال عراق برای دیدار با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..