تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حشد شعبی هجوم داعش را دفع کرد/ 50 داعشی کشته شدند

سخنگوی حشد شعبی اعلام کرد که نیروهای حشد شعبی بیش از ۵۰ تروریست داعشی را به همراه فرمانده تشکیلات این گروه تکفیری در غرب استان نینوا به هلاکت رساندند.

صراط: سخنگوی حشد شعبی اعلام کرد که نیروهای حشد شعبی بیش از ۵۰ تروریست داعشی را به همراه فرمانده تشکیلات این گروه تکفیری در غرب استان نینوا به هلاکت رساندند.

به گزارش مهر به نقل از سومریه نیوز، «احمد الاسدی» سخنگوی حشد شعبی عراق از ناکام گذاشتن هجوم گسترده  تروریست های داعش در غرب استان نینوا خبر داد.

الاسدی تصریح کرد: راه ارتباطی گروه های تروریستی در موصل و تلعفر را به صورت کامل با سوریه قطع کردیم.

این گروه ها روز گذشته (یکشنبه) در صدد بودند تا راهی در این منطقه باز کنند و بدین صورت تعدادی از سرکردگان خود را تجهیز و آنها را از مناطق تحت محاصره خارج کنند.

وی افزود: گروه های تروریستی روز یکشنبه در سنگین ترین حمله خود از آغاز عملیات موصل تاکنون، با بیش از ۲۰۰ تروریست، ۲۰ خودرو بمب گذاری شده و استفاده از تانک(برای نخستین بار) به مواضع حشد شعبی در عرب استان نینوا یورش بردند و نیروهای حشد شعبی ۶ ساعت با آنها مقابله کردند. 

با مقاومت سرسختانه نیروهای حشد شعبی، بیش از ۵۰ تروریست کشته و ده ها تن زخمی شدند. فرمانده تشکیلات داعش ملقب به «ابو أنور» نیز به هلاکت رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حشد شعبی هجوم داعش را دفع کرد/ 50 داعشی کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..