تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی دولت سوریه برای تبادل اسرا با شهروندان ربوده شده

یک مقام رسمی سوری از آمادگی دولت این کشور برای تبادل عناصر مسلح بازداشت شده با شهروندان سوری ربوده شده توسط گروه های مسلح خبر داد.

صراط: یک مقام رسمی سوری از آمادگی دولت این کشور برای تبادل عناصر مسلح بازداشت شده با شهروندان سوری ربوده شده توسط گروه های مسلح خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از سانا، یک مقام رسمی سوریه اعلام کرد که پس از هماهنگی و هم فکری با وزارتخانه ها و  نهادهای مختلف و با توجه به موفقیت دولت سوریه در آزادسازی بسیاری از غیر نظامیان و نظامیان ربوده شده توسط گروه های تروریستی، دولت سوریه آمادگی این مبادله را دارد.

این مقام رسمی که خواست نامش فاش نشود، افزود: این اقدام در راستای حفظ جان و سلامتی همه ربوده شدگان در سراسر خاک سوریه انجام می شود.

وی بیان کرد: دولت سوریه بر آمادگی همیشگی خود به ویژه در چارچوب تلاش ها برای نشست آینده در آستانه قزاقستان برای مبادله زندانیان با همه شهروندان ربوده شده از سوی تروریست ها تاکید می کند.

گفتنی است، ارتش سوریه و معارضان، هفته گذشته نیز در شهر ادلب، ۱۰۰ زن و کودک سوری را که توسط عناصر مسلح در حومه لاذقیه ربوده شده بودند، با عناصر مسلح بازداشت شده مبادله کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی دولت سوریه برای تبادل اسرا با شهروندان ربوده شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..