تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمان «بود و نابود» نقد و بررسی می‌شود

پانزدهمین برنامه از سلسله نشست‌های «آینه بندان» (با شعار: نگاهی تازه به جهان داستان) به نقد و بررسی رمان «بود و نابود» نوشتۀ سید هاشم حسینی اختصاص خواهد داشت.

به گزارش بولتن نیوز، پانزدهمین برنامه از سلسله نشست های «آینه بندان» دوشنبه، 27 دی ماه، با نقد و بررسی رمان «بود و نابود» از تولیدات اخیر انتشارات سوره مهر، برگزار می‌شود.

در این برنامه منتقدانی همچون علی اکبر والایی و یوسف قوجق و سید هاشم حسینی نویسنده رمان «بود و نابود» حضور خواهند داشت.

علاقه مندان برای حضور در تازه‌ترین برنامه «آینه بندان» می‌توانند از ساعت 15 روز یاد شده به سالن اوستا حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمان «بود و نابود» نقد و بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..