تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک

رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواکبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، در مراسم رونمایی از این کتاب مشاور وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر حضور داشتند.

این کتاب حاصل شش سال تلاش وزارت اطلاعات و بررسی اسناد و مدارک ساواک است و سومین اثر با عنوان انقلاب اسلامی به روایت اسناد و مدارک ساواک در استان بوشهر به شمار می‌رود که در دو جلد چاپ شده است.

کتاب‌هایی که در این قالب پیش از این منتشر شده مربوط به فعالیت های مرحوم محمد حسن نبوی و شهید ابوتراب عاشوری دو تن از مبارزان انقلابی استان بوشهر بوده است.

چهارمین کتاب از این سری نیز با عنوان انقلاب اسلامی به روایت تصویر با همکاری حوزه هنری، بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر و وزارت اطلاعات در دست تدوین است.

مشاور ارشد وزیر اطلاعات و رئیس کمیته مقابله با گروه‌های تکفیری در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: این وزارتخانه برای مقابله با تحریف تاریخ از سوی سلطنت طلب‌ها و کمونیست‌ها، در سال 73- 74 اقدام به انتشار اسناد طبقه بندی شده ساواک کرد تا جایی برای یاوه گویی‌ها نباشد.

حجت الاسلام خزایی افزود: این اسناد منبع خوبی برای پژوهش محققان خواهد بود.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات تا کنون 290 جلد کتاب از اسناد و مدارک ساواک در زمینه گروهک‌ها، جریانات سیاسی، رجال پهلوی، مجالس شاهنشاهی و مبارزان و حوادث مختلف منتشر کرده است .

مشاور ارشد وزیر اطلاعات بیان کرد: موسساتی چون مرکز مطالعات و پژوهش‌های سیاسی نیز تحلیل اسناد را به عهده دارند که تاکنون 70 جلد کتاب چاپ کرده‌اند و دو کتاب به عنوان کتاب سال معرفی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..