تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از مروجان سلامت در مدارس آذربایجان شرقی

دکتر طاهری  در همایش مدارس مروج سلامت آذربایجان شرقی افزود : این مدارس در 8 محور آموزش سلامت  ، خدمات بالینی ، سلامت محیط ، بهبود تغذیه ، فعالیت بدنی ، ارتقای سلامت کارکنان ، سلامت روان و مشاوره ، مشارکت والدین فعالیت می کنند .
وی گفت : هم اکنون 19 میلیون جامع التعلیم و 13.5 میلیون دانش آموز در کشور  نیازمند آموزش اصولی ، رفتارها و مهارتهای اجتماعی و سبک تغذیه سالم هستند و این مدارس  مدارس نقش اصلی را در نهادینه کردن این موضوعات در کشور دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت : مدارس برای انتقال مفاهیم سلامت ، بهترین مراکز هستند.
پاشایی  افزود : ارتقای فرهنگ بهداشت عمومی و سطح سلامت جامعه به همراه ترویج فرهنگ ورزش همگانی یکی از عوامل اصلی کاهش هزینه های درمانی است .
وی خاطرنشان کرد:  سالانه 130 میلیون جلد کتاب در مدارس توزیع می شود که اگر هر یک از آنها دارای  یک پیام بهداشتی باشد ، بخش مهمی از جامعه را آگاه می کند.
تجلیل از مروجان سلامت در مدارس آذربایجان شرقیپاشایی موفقیت در توسعه مدارس مروج سلامت را مستلزم همکاری نزدیک و مستمر دانشگاه علوم پزشکی تبریز و این اداره کل دانست و  گفت : برای اجرای برنامه ها نیاز به طرحها و راهبردهای علمی و مدون داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم گفت : 700 هزار معلم و دانش آموز به همراه 20 هزار نفر از کارکنان دانشگاع علوم پزشکی تبریز اعضای برنامه مدارس مروج سلامت هستند.
صومی افزود : افزایش کیفیت زندگی و ترویج سبک زندگی سالم در سه سطح دانش آموزان ، معلمان و اولیاء دانش آموزان عمده هدف طرح مدارس مروج سلامت  است .
به گفته وی  25 درصد دانش آموزان استان دچار اضافه وزن هستند و به همین دلیل تغییر سبک زندگی و تغذیه آنها یکی از مهمترین سرفصلهای مدارس مروج سلامت است.
صومی افزایش اعتماد به نفس، ایجاد عزت نفس، ارتباطات و مهارت های ارتباطی برای رفاه وسلامت روانی-حیاتی را از فواید مدرسه مروج سلامت در جامعه برشمرد.
وی افزود :  رفتارهای بهداشتی و ارزش های کسب شده در دوران کودکی ونوجوانی معمولا در طول زندگی ادامه پیدا می کند بنابراین  موظف به تشویق دانش آموزان برای یادگیری و تجربه اندوزی هستیم.
در پایان این مراسم از مروجین سلامت در مدارس آذربایجان شرقی  تجلیل شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از مروجان سلامت در مدارس آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..