تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: اولین نگاه به فیلم Avengers: Infinity War

تماشا کنید: اولین نگاه به فیلم Avengers: Infinity War

کمپانی مارول با انتشار تریلری از فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War رونمایی کرد. فیلمبرداری این اثر از دی ماه آغاز شده و قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود. برای اطلاع از جزئیات خبر و تماشای تریلر با تک‌شات همراه باشید.

 

فیلمبرداری Avengers: Infinity War از دی ‌ماه آغاز شد و حالا کمپانی مارول اولین نگاه به این محصول جدید را با انتشار تریلری انجام داد. در ابتدای ویدیو نگاهی خلاصه به دنیای فیلم و البته Infinity Stones داریم و سپس بازیگران نقش‌های آیرون من، اسپایدر من و استار-لرد نظرات خود را درباره چگونگی فیلمبرداری اعلام می‌کنند.

 

در ادامه جو و آنتونی روسو کارگردانان این فیلم توضیحات مختصری از داستان Avengers: Infinity War و تانوس، ضد قهرمان جدید آن بیان می‌کنند. همچنین کوین فیگ، رئیس کمپانی مارول درباره این زمینه گفت:

 

فیلم Avengers: Infinity War اوج دنیای سینمایی مارول را که از سال ۲۰۰۸ با فیلم Iron Man آغاز شد، به تصویر می‌کشد. تانوس به ما نشان می‌دهد که چرا به یکی از بهترین و خطرناک‌ترین شخصیت‌های منفی داستان بدل شده است و می‌توان گفت که او ترسناک‌ترین و خطرناک‌ترین ضد قهرمان دنیای Avengers است.

 

در ابتدا قرار بود Infinity War فیلمی دو قسمتی باشد، اما در تابستان سال گذشته عنوان این مجموعه تغییر کرد و مشخص شد که قسمت دوم اثری متفاوت خواهد بود. با وجود اینکه فیلم‌برداری این دو محصول در پی یکدیگر انجام خواهد شد، برادران روسو تاکید کردند که این دو قسمت داستانی مشابه نخواهند داشت.

 

فیلم Avengers: Infinity War در ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ اکران خواهد شد و قسمت چهارم این فرنچایز نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی به پرده سینما خواهد رفت.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: اولین نگاه به فیلم Avengers: Infinity War»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..