تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشورهایی که آدامس ایرانی بدون قند می جوند را بشناسید! / برای خرید خودرویی بین 80 تا 90 هزار کارکرد چقدر باید پول داشته باشیم؟

بسته نبض بازار امروز دوشنبه 25 بهمن ماه؛

سکه طرح جدید با قیمت یک میلیون و 175 هزار تومان معامله می شود. خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟

تخم شربتی درجه یک در میادین میوه و تره بار با قیمت 13 هزار تومان به فروش می رسد. طبق آمار منتشر شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در 9 ماه منتهی به آذر ماه امسال 8 تن آدامس بدون قند از کشور صادر شده است. خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟
قارچ صدفی فله ای در میادین میوه و تره بار با قیمت 9 هزار تومان به فروش می رسد. یک واحد اداری در محدوده میدان آرژانتین خیابان بیهقی، 76 متری، با مبلغ 50 میلیون تومان رهن و 4 میلیون و 500 هزار تومان اجاره معامله می شود. خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟
پژو 206 تیپ 2 مدل 1390 با 89 هزار کیلومتر کارکرد به مبلغ 25 میلیون و 800 هزار تومان معامله می شود. مرسدس بنز C250 کوپه مدل 2014 در مناطق آزاد با قیمت 125 میلیون تومان معامله می شود.
خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟

قیمت ناودانی، با سایز 16 میلی متر، هزار و 613 تومان در بازار به فروش می رسد. شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با رشد 151.81 واحدی به پله 76 هزار و 979 واحد رسید.
خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟

پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید HP 1102 با قیمت 460 هزار تومان به فروش می رسد. بر اساس آمار گمرک در 9 ماه منتهی به آذر ماه سال جاری قریب به 58 تن هويه وارد کشور شده است. خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟
کاغذ تحریر با قیمت 72 هزار 500 تومان در بازار به فروش می رسد. برنج شیرودی با قیمت 8 هزار و 400 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد. خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟
اوپل کورسا اتوماتیک 2016 در بازار با قیمت 129 میلیون معامله می شود.

در حقیقت خودرویی که قرار است به بازار ایران بیاید، نسل سوم از سئات لئون است. خودرویی که روی پلتفرم MQB فولکس واگن پیاده سازی شده است.


خودروهای دست دوم کمتر از 20 میلیون تومان / کدام کشورها خواهان شترهای ایرانی است؟





انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشورهایی که آدامس ایرانی بدون قند می جوند را بشناسید! / برای خرید خودرویی بین 80 تا 90 هزار کارکرد چقدر باید پول داشته باشیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..