تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با سامانه ۱۵۴۰ وحوش را به دامن طبیعت بازگردانید

ساعت: 17:45 منتشر شده در مورخ: 1395/11/25 شناسه خبر: 1038262

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از عموم مردم در خواست کرد:

با توجه به برودت هوا و بارش برف در روزهای اخیر، احتمال پناه آوردن پرندگان و پستانداران موجود در حیات وحش به دلیل سرما و کمبود مواد غذایی در دامان طبیعت، به سمت سکونت‌گاه‌های انسانی به ویژه روستاها وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش شمسی‌پور در گفت‌وگو با ندای البرز شهرستان البرز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و بارش برف در روزهای اخیر، احتمال پناه آوردن پرندگان و پستانداران موجود در حیات وحش به دلیل سرما و کمبود مواد غذایی در دامان طبیعت، به سمت سکونت‌گاه‌های انسانی به ویژه روستاها وجود دارد.

وی از عموم مردم استان قزوین درخواست کرد: در صورت مشاهده این موارد از زنده‌گیری وحوش جداً پرهیز کرده و مراتب را در اسرع وقت به محیط‌بانی‌ها و یا ادارات تابعه محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اداره‌کل محیط زیست استان اطلاع دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اضافه کرد: با اعلام به موقع به محیط‌بانی‌ها و ادارات تابعه محیط زیست می‌توان از وحوش، این مواهب الهی صیانت کرد و موجب زنده و در امان ماندن از زنده‌گیری توسط متخلفان و متجاوزان به عرصه طبیعت و حیات وحش شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با سامانه ۱۵۴۰ وحوش را به دامن طبیعت بازگردانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..