تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

ساعت: 17:43 منتشر شده در مورخ: 1395/11/25 شناسه خبر: 1038214

رییس پلیس راه استان گفت: در پی بارش های مداوم ، تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  شاخص، با تاکید بر رعایت اصول رانندگی ایمن در  فصل زمستان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های مداوم ، تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: تیم‌های پلیسی مستقر در جاده‌ها با قاطعیت از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

این مسوول ابراز کرد:  بارش برف ، کولاک و یخبندان در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین باعث لغزندگی سطح معابر شده و رانندگان محترم با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرویی جلویی در راه‌های استان بخصوص آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها تردد کنند.

بیگلری ادامه داد: با توجه به حجم تردد، امکان وقوع تصادفات زنجیره‌ای با شدت بالا در زمان لغزندگی سطح معابر تا چندین برابر افزایش می‌یابد .

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه بارش برف و کولاک و کاهش محسوس دما در راه‌های استان باعث کندی عبور و مرور شده است، اضافه کرد: رانندگان محترم باید ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم نیز وسیله نقلیه خود را از نظر سیستم گرمایشی و سوخت رسانی کنترل و تجهیز کنند.

وی افزود: در صورتی که سفر رانندگان محترم ضروری نمی‌باشد از انجام سفر اجتناب کنند.

بیگلری از حضور به موقع عوامل امدادی سایر سازمان‌ها در گردنه‌های استان خبر داد و گفت : خوشبختانه با همدلی و انسجام ماموران سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی دخیل در امر ترافیک استان هم اکنون امنیت ترافیکی در جاده‌ها حاکم است.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان برقرار است اما با توجه به لغزندگی سطح معابر و کاهش دما لزوم رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان محترم بیش از پیش در راه‌های استان احساس می شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..