تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری متخصصان ایران و آلم

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ششمين گردهمايي بین المللی ايمني راه و سومين گردهمايي بين المللی نوروتروما در تاريخ 27 لغایت 28 بهمن ماه 1395 به مدت 2 روز توسط مركز تحقيقات علوم اعصاب شفا، بيمارستان فوق تخصصي خاتم الانبياء (ص) و با همکاری بنياد شهيد و امور ايثارگران با حضور اساتيد داخلي و متخصصان سرشناس خارجي از كشورهاي آلمان و اتريش با تخصص‌هاي جراحي مغز و اعصاب، داخلي مغز و اعصاب، اپيدميولوژي، امداد و نجات، طب اورژانس و پزشكي قانوني برگزار می شود.

دبیر ششمين گردهمايي بین المللی ايمني راه افزود: این کنگره با همكاري پليس آلمان، پليس راهنمايي و رانندگي ناجا، مركز تحقيقات كاربردي پليس راهنمايي و رانندگي ناجا، مركز تحقيقات صرع دانشگاه مونستر آلمان، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، سازمان مديريت حوادث و فوريت‏هاي پزشكي كشور، مدیریت بحران کشور، جمعيت هلال احمر، اورژانس 115، صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران كشور، و مجله علمي پژوهشي علوم اعصاب شفاي خاتم برگزار می شود. 

سرپرست اورژنس کشور و دبیر ششمين گردهمايي بین المللی ايمني راه افزود: مهمترين محورهای گردهمايي شامل ضربه‌های مغزی و نخاعی، بررسی علل بروز تصادفات و آمار آن در كشور، راه‏های پیشگیری از بروز تصادفات و عوارض پس از تروما مانند صرع پس از ضربه، درمان بیماری‎های عصبی و روانشناختی پس از تروما است.

وی اضافه کرد: از دیگر محورهای مهم این گردهمایی می‌توان به راه‏‌های بازتوانی پس از ضربه، تازه‎ترین دستاوردها در زمینه‌های جراحی، پیگیری‏های بعد از ضربه، اپیدميولوژی ضربات مغزی و نخاعی و ارائه درمان‏های جایگزین، بررسي موانع و مشكلات امداد و نجات در حوادث، نقش آموزش عمومي در جلوگيري از تروماي كودكان، ارزيابي وضعيت فعلي اصول كلي ايمني در حوادث ترافيكي و راه‏‌هاي ارتقای قوانين و مقررات مربوطه، كودكان و ايمني راه، ايمني موتورسواران، بررسي خلل قانوني در كاهش حوادث جاده‏اي با حضور مسئولين ارشد پليس راه كشور، ارتقا سطح فرهنگ رانندگي، اهميت طب اورژانس در حوادث و سوانح جاده‌اي و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری متخصصان ایران و آلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..