تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 2 فیلم جدید در شبکه نمایش خانگی

«بازگشت لوک خوش شانس» درونمایه‌ای کمدی دارد و به غیر از «آقا رشید» با بازی قدرت الله ایزدی کمدین مطرح اصفهانی، بازیگرانی نظیر فتحعلی اویسی و سیاوش خیرابی در آن ایفای نقش می‌کنند. علی اکبر بکتاشیان تهیه «بازگشت لوک خوش شانس» را برعهده داشته است.

توزیع 2 فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی

«زندگی با نور پایین» یک ملودرام است درباره زن جوانی‌است که سعی دارد به هر قیمتی که شده زندگیش را حفظ کند و در این بین پدرش هم کنار او قرار می‌گیرد. غلامحسین لطفی بازیگر قدیمی سینمای ایران علاوه بر ایفای نقش در این فیلم در قامت مشاور کارگردان هم حضور داشته است.

توزیع 2 فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی

نگین معتضدی، طوفان مهردادیان، مرتضی نجفی، فرشید قلی پور، کیوان حبیبی، لسان اسلامی، آذر متفکر و سیما پورسید، دیگر بازیگران «زندگی با نور پایین» هستند. محسن آقالر تهیه کننده «زندگی...» بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 2 فیلم جدید در شبکه نمایش خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..