تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تاثیر آبله مرغان بر بارداری، می دانید؟

سوال
با سلام ممنونم از زحمات شما من ۲ روز است که مبتلا به آبله مرغان شدم .قبلا نگرفته بودم .من متاهل هستم میخواستم بدونم شنیدم این بیماری باعث نازایی در این سن میشود آیا درست است ؟ و اگر نه چه مشکلی در آینده خواهم داشت ؟بسیار سپاس گزارم .

جواب
با سلام
نازایی به عنوان عارضه این بیماری مطرح نیست ولی عوارض و علایم این بیماری در افراد بزرگسال می تواند شدیدتر باشد . نکته مهم دیگر این که در صورتی که زنان باردار در دوران بارداری به این بیماری مبتلا شوند می تواند عوارض سوئی بر جنین داشته باشد . به همین دلیل زنان بارداری که این بیماری را قبلا نگرفته اند باید احتیاط کنند که در دوران بارداری با افراد مبتلا به این بیماری تماس نداشته باشند.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : آشنایی با روش تهیه اسموتی موز و شکلات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تاثیر آبله مرغان بر بارداری، می دانید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..