تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال شرکت میشل اوباما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

احتمال شرکت میشل اوباما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از طرفداران و علاقمندان حزب دمکرات در آمریکا در حال تلاش برای معرفی و حمایت از «میشل اوباما»، همسر رئیس جمهوری سابق آمریکا به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۰هستند.

گفته می شود تلاش های یاد شده توسط حزب دمکرات به دلیل عدم توانایی قانونی «باراک اوباما» در رسیدن به سمت ریاست جمهوری آمریکا انجام می شود.

این درحالیست که «میشل اوباما» بارها از عدم علاقمندی خود به تصاحب سمت ریاست جمهوری آمریکا سخن گفته بود.

«میشل اوباما» در سخنرانی ماه دسامبر خود گفته بود زندگی تمامی اعضای خانواده رئیس جمهور آمریکا تا حد زیادی تحت تاثیر پستی و بلندی های این نوع شرایط زندگی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل نسبت به تصاحب سمت ریاست جمهوری ابراز بی علاقگی کرده بود.

اما هواداران حزب دمکرات و به ویژه خانواده اوباما در فضای مجازی در حال جمع آوری لیست طرفداران «میشل اوباما» به منظور حمایت از شرکت وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی هستند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال شرکت میشل اوباما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..