تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جردن بارز: تیم کشتی ایران بسیار قدرتمند است

به گزارش ایرنا، تیم کشتی آمریکا برای حضور در مسابقات جام جهانی که پنجشنبه و جمعه در سرسرای امام حمینی(ره) کرمانشاه برگزار می شود، عصر دوشنبه وارد کرمانشاه شد.
جردن بارز پر افتخارترین عضو این تیم پس از ورود به فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: از اینکه در ایران هستم و بار دیگر می توانم در این کشور کشتی بگیرم بسیار خوشحالم.
وی با بیان اینکه رقابت های جام جهانی از سطح بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: تمام تیم های که برای حضور در جام جهانی به کرمانشاه آمده اند تیم های قدرتمندی هستند و برای قهرمانی تلاش می کنند.
قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک روسیه و ایران را از مدعیان قهرمانی در جام جهانی دانست و گفت: این دو کشور کشتی گیران قدرتمندی دارند و برای قهرمانی تلاش می کنند.
بارز با اشاره به قهرمانی ایران در دور قبلی مسابقات جام جهانی تاکید کرد: به عقیده من ایران بهترین تیم حاضر در جام جهانی را دارد و امیدوارم در این دوره نیز پیروزی های خوبی به دست آورد.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با حضور هشت تیم برتر جهان در روزهای 28 و 29 بهمن در مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار می شود.
در مسابقات کشتی آزاد سال 2016 که به میزبانی آمریکا برگزار شد، تیم کشتی آزاد ایران با غلبه بر روسیه در دیدار فینال عنوان قهرمانی را کسب کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان**انتشار دهنده: علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جردن بارز: تیم کشتی ایران بسیار قدرتمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..