تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره های بارسا به پاریس رسیدند

کد خبر: ۴۷۹۷۱۶

۹۸۵  بازدید

کاروان بارسلونا ساعت 15 امروز وارد فرودگاه شارل دو گل پاریس شد و بلافاصله به هتل مولیتور رفت.

ورزش سه: بارسلونا و پاری سن ژرمن فردا در پارک دوپرنس پاریس دیدار حساسی را از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهند کرد. به همین منظور بازیکنان و اعضای کادر فنی بارسا ساعتی پیش وارد شهر پاریس شدند. دمای هوای پاریس 3 درجه و هوا هم آفتابی بود.

کاروان بارسا در هتل مولیتوز در 100 متری ورزشگاه محل برگزاری مسابقه اقامت دارد. قرار است امشب لوئیس انریکه و آندره گومس از بارسلونا در نشست خبری بازی فردا حضور پیدا کنند. آبی اناری ها برای بازی فردا، غایبانی چون ماسکرانو و ویدال دارند.

ستاره های بارسا به پاریس رسیدند  ستاره های بارسا به پاریس رسیدند  ستاره های بارسا به پاریس رسیدند  ستاره های بارسا به پاریس رسیدند  ستاره های بارسا به پاریس رسیدند  ستاره های بارسا به پاریس رسیدند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره های بارسا به پاریس رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..