تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت شبکه ثابت و موبایل در لرستان و همدان در پی قطع برق/ قطع 15 درصد از آنتن‌ها در همدان

محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، آخرین وضعیت شبکه ثابت و موبایل در 2 استان لرستان و همدان در پی قطع برق در شهرهایی از این 2 استان را تشریح کرد و اظهارداشت: در هر 2 استان وضعیت شبکه ثابت نرمال است و وضعیت شبکه موبایل نیز حاد نیست.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در استان لرستان بیشتر آنتن‌هایی که از شبکه خارج شدند در حاشیه شهرها قرار دارند و جزء آنتن‌های فرعی هستند.

وی ادامه داد: در استان همدان تعداد بیشتری از آنتن‌ها خارج از سرویس هستند و حدود 10 تا 15 درصد سایت‌های این استان قطع شده است.

بیدخام تأکید کرد: در هر 2 استان به دلیل عدم قطع برق مراکز مخابراتی و وجود ژنراتور برق در فعالیت سایت‌های اصلی موبایل خلل چندانی ایجاد نشده است.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/KBY6GJ اخبار مرتبط قطعی‌‌ پراکنده در سایت‌های موبایل خوزستان/ خللی در سایت‌های اصلی نیست95/11/25 - 11:09



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت شبکه ثابت و موبایل در لرستان و همدان در پی قطع برق/ قطع 15 درصد از آنتن‌ها در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..