تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاسیس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشى با سرمایه اولیه اهدایى فیلم «لانتورى»

تاسیس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشى با سرمایه اولیه اهدایى فیلم «لانتورى»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دكتر سيد كمال فروتن فوق تخصص جراحى پلاستيك  و عضو هيات موسس اين انجمن كه خود از بانيان تاسيس انجمن جراحان پلاستيك  ایران هم هست، ضمن تائيد اين خبر گفت: «لزوم حمايت از قربانيان اسيدپاشى هميشه احساس مى شد تا اينكه به پيشنهاد سازندگان فيلم « لانتورى » تصمیم به ثبت و راه‌اندازی انجمن حمايت از قربانيان اسيدپاشى گرفتیم. نیمی از مراحل ثبت این انجمن طی شده است و هم اکنون در حال پیگیری  برای ثبت نهایی آن هستیم.»

به گفته فروتن با شکل گیری این انجمن که قادر است قربانیان، جراحان برجسته سوختگى و پلاستيك  و خیران را گرد هم آورد، این افراد می‌توانند دوباره به زندگی امیدوار شوند؛ سوختگی با اسید تا پایان عمر فرد را درگیر ضایعه می‌کند و بهبودی در کار نیست بنابراین حمایت از قربانیان مهمترین کمکی است که جامعه می تواند به این افراد بکند.

رئيس سابق انجمن جراحان پلاستيك كه خود پرشك معالج تعدادی از قربانیان اسید پاشی بوده درباره نحوه فعاليت اين انجمن ادامه داد: «فعالیت اين انجمن بدون حمايت‌هاى  مردمی، خیران و علاقه‌مندان کمک به این افراد  امكان پذير نيست.»

او افزود: «سرمايه اوليه این انجمن نیز  توسط آقاى رضا درميشيان، کارگردان فیلم «لانتوری» تامین شده و درآمد حاصل از سه روز فروش فيلم لانتورى و همچنين نمايشگاه عكس «لانتورى» به نفع قربانيان اسيدپاشى به شماره حساب 57943577/43 بانك ملت /شعبه وليعصر نبش بهشتى  که حساب  موقت انجمن قربانيان اسيدپاشى محسوب می شود، واریز شده است.»

جراح بيمارستان‌هاى حضرت فاطمه، آذر و محب در پايان گفت : «درهاى اين انجمن به روى تمامى خيرین، پزشکان، قربانيان اسيدپاشى و ... باز است و همه خيران می توانند جهت حمايت از قربانيان اسيدپاشى و عضویت در این انجمن آنها را همراهی کنند.»

پيش از اين رضا درميشيان، نويسنده ، كارگردان و تهيه كننده «لانتورى» اعلام كرده بود درآمد حاصل از سه روز نمايش اين فيلم در سينماهاى سراسر كشور را به قربانيان اسيدپاشى اختصاص داده است تا به عنوان اولين قدم براى  تاسيس انجمنی مستقل  برای حمايت از قربانيان اسيدپاشى هزينه شود. طراح لوگو اين انجمن اثر اردشير رستمى است.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاسیس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشى با سرمایه اولیه اهدایى فیلم «لانتورى»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..