تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در گیلان

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ۱۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در گیلان رونمایی شد، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تاکنون 51 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسانده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان امروز در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس گیلان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا برای دفاع از وطن و اسلام جان خود را فدا کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس گیلان به ریاست استاندار، افزود: شورای هماهنگی دفاع مقدس در گیلان متشکل از کمیته های هفت گانه تشکیل شده است.

جلایی با بیان اینکه اولویت جلسات کمیته ها نباید از اولویت هایی شورای هماهنگی دفاع مقدس دور شود، به رونمایی از 10 جلد کتاب دوران دفاع مقدس در این نشست تاکید کرد.

وی گفت: این کتاب ها شامل مجموعه چهار جلدی مقاله‌های همایش ملی ادبیات پایداری، «ماه پشت خاکریز»، «مهم‌تر از مهمات» خاطرات طنز رزمندگان گیلان، «سپیدخوانی واژه‌های خاموشی» کتاب «سنگر نیایش» مناجات‌نامه شهدای گیلان، «مجاهدت‌های خاموش» خاطرات رزمندگان گیلان و «قاصدک‌های خوش‌خبر» مجموعه شعر نوجوان است.

جلابی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 21 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان رونمایی شده است، عنوان کرد: بر اساس برنامه  ریزی های انجام شده تعداد کتاب های حوزه دفاع مقدس به 25 جلد کتاب خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تاکنون 51 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسانده است، خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست نمایشگاه عکس از زندگانی والدین شهدا بخصوص برگزار شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..