تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزاداری حضرت زهرا(س) در دالاهو

گروه اجتماعی: سومین شب عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور امام جمعه گیلان‌غرب در حسینیه امام خامنه‌ای در دفتر امام جمعه دالاهو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سومین شب عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور حجت‌الاسلام مهری، امام جمعه گیلان‌غرب در حسینیه امام خامنه‌ای در دفتر امام جمعه دالاهو برگزار شد.
عزاداری حضرت زهرا(س)؛ دالاهو
در این مراسم که باحضور مردم و مسئولین شهرستان دالاهو برگزار شد حجت‌الاسلام مهری، امام جمعه گیلان‌غرب در بیان فضائل بانوی بزرگ اسلام گفت: براساس روایات، حضرت فاطمه‌(س) واسطه فیض و حجت الهی بر امامان معصوم(ع) است.
وی مأموریت حضرت فاطمه‌(س) را ترمیم رابطه‌ امت و امامت به‌منظور قرار گرفتن استعدادهای جامعه در مسیر ولایت خداوند و زمینه‌سازی برای رشد و کمال بشریت دانست.
عزاداری حضرت زهرا(س)؛ دالاهو
حجت‌الاسلام مهری اظهار کرد: اگر جامعه به عهد خود با امامت و ولایت عمل کند، رشد کرده و به تکامل می‌رسد.
امام جمعه گیلان‌غرب تصریح کرد: جامعه‌ بالغ و رشدیافته، لیاقت فرج و ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را خواهد داشت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزاداری حضرت زهرا(س) در دالاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..