تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین پیروزی خونه‌به‌خونه با دست‌نشان/ ملوان شانس صعود موقت به صدر را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال با سه دیدار از ساعت 14 امروز (دوشنبه) به طور همزمان آغاز شد. همچنین قرار بود تیم‌های خیبر و نساجی در خرم‌آباد و پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان در شهر جم بوشهر به مصاف هم بروند که این دو دیدار به دلیل بارندگی شدید، به فردا (سه‌شنبه) موکول شد. نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

*خونه‌به‌خونه بابل 2 – وحدت (فولاد) یزد یک
گل‌ها:مهدی خیری در دقیقه 10 و حمید کاظمی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای خونه‌به‌خونه و وحید ارمی در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی

*مس رفسنجان صفر – مس کرمان صفر

*ملوان انزلی صفر – گل‌گهر سیرجان صفر

پیروزی تیم بابلی مقابل تیم وحدت، نخستین برد نادر دست‌نشان با خونه‌به‌خونه پس از دو شکست پیاپی محسوب می‌شود. ملوان هم با توقف خانگی مقابل گل‌گهر، 42 امتیازی شد و نتوانست تا پیش از دیدار فردای سپیدرود، به این تیم رشتی که 43 امتیاز دارد و به صدر جدول تکیه زده، برسد.

یک دیدار از ساعت 14:30 و یک دیدار نیز از ساعت 15 آغاز شده است. سایر دیدارهای این هفته فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین پیروزی خونه‌به‌خونه با دست‌نشان/ ملوان شانس صعود موقت به صدر را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..