تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت:حقوق و عیدی کارمندان و یارانه اسفند ماه زودتر از موعد پرداخت می شود

دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 16:112017-02-13اقتصادي

سخنگوی دولت در گفت و گوی ویژه خبری که دیشب پخش شد در خصوص واریز عیدی و حقوق اسفند ماه کارکنان دولت گفت: عیدی کارکنان دولت تا 6 روز دیگر پرداخت و حقوق ماه آخر سال تا 20 اسفند واریز خواهد شد.

- بازار نیوز - سخنگوی دولت با بیان اینکه 26 بهمن یارانه ها پرداخت می شود و عیدی و حقوق بهمن ماه کارمندان دولت نیز تا پیش از اتمام این ماه پرداخت خواهد شد، گفت: با خزانه توافق کرده ایم حقوق کارمندان حداکثر تا 20 اسفند و یارانه اسفند چند روز زودتر پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایبِنا، محمدباقر نوبخت شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، درباره اقدامات دولت در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، 24 سیاست در 12 برنامه تلخیص و مسئولان آن برای پاسخگویی مشخص شدند.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از 24 سیاست، 12 برنامه، 56 طرح و 200 پروژه تعریف شد، افزود: به دلیل محدودیت منابع در اختصاص پول به این پروژه ها، اولویت رعایت شده است.

وی گفت: در طرح پرداخت 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای فعال کردن 7500 واحد صنعتی، تا کنون 14 هزار و 800 میلیارد تومان به حدود 20 هزار واحد صنعتی تعطیل یا نیمه تعطیل به عنوان سرمایه در گردش یا تکمیل شدن واحدهای نیمه کاره پرداخت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت:حقوق و عیدی کارمندان و یارانه اسفند ماه زودتر از موعد پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..