تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس همزمان با سالروز عملیات و الفجر 8

دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 16:102017-02-13سياسي

دومین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس 27 بهمن به مدت 8 روز در فرهنگسرای نیاوران همزمان با سالروز عملیات والفجر 8 رسماً آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ این نمایشگاه نخستین بار، بهمن پارسال در فرهنگسرای نیاوران با هدف استفاده از نشانه ها و مفاهیم جنگ تحمیلی طراحی و با بررسی نگاه نسل پس از جنگ به این مفاهیم و با توجه به برقراری ارتباط مؤثر با مخاطب برگزار شد که با استقبال بی سابقه هنرمندان، مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر، جانبازان و اسرای جنگ تحمیلی مواجه شد.

در دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس بیش از50 لباس با هدف نشان دادن صلح طلبی و جنگ ستیزی مردم ایران زمین، ضمن بررسی دلیل و انگیزه حضور رزمندگان در جبهه های جنگ و بیان نگرش نسل بعد از جنگ به مفاهیم دفاع مقدس به منظور روایت زندگی جانبازان، اسراء، شهدای جنگ تحمیلی و خانواده هایشان و حماسه های 8 سال دفاع مقدس به نمایش در خواهد آمد.

طراحان هنرمندی که در این دو دوره برای نمایشگاه لباس دفاع مقدس به همراه مینا افروزی، مدیر مسئول مؤسسه هنری یشم، لباس طراحی کرده اند روژان هوشیار، ساناز مسلمی، گلنوش صالحی، سپیده پارساپور و شیما شعبانی فر می باشند.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه لباسِ دفاع مقدس با عنوان جنگ به روایت لباس، 27 بهمن از ساعت 14 در سالروز عملیات والف�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس همزمان با سالروز عملیات و الفجر 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..