تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان ۲۲ بهمن خوافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این دستگاه که با حضور دکتر مقدری معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهره برداری رسید با هزینه بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران سلامت و حمایت وزارت بهداشت به منظور ارتقاء خدمات رسانی به مردم منطقه خریداری و در بیمارستان ۲۲ بهمن خواف نصب و راه اندازی شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف با اشاره به این که با اجرای برنامه تحول نظام سلامت تحولی جدی در ارائه خدمات به مردم منطقه ایجاد شده است افزود: با راه اندازی این دستگاه از اعزام بیماران به دیگر مناطق و مرکز استان جلوگیری می شود و ضمن کاهش هزینه ها، خدمات تشخیصی و درمانی نیز ارتقاء می یابد.
انتهای پیام//ح.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان ۲۲ بهمن خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..