تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ سفارشات گلکسی S8 را بیشتر از گلکسی S7 پیش‌بینی می‌کند

پرچمداران آینده سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی +S8 به زودی معرفی خواهند شد و این کمپانی در حال آماده کردن خود برای سفارشات اولیه این اسمارت فون‌ها است. پیش بینی سامسونگ،‌ فروشی با افزایش 40 درصدی نسبت به گلکسی S7 برای این پرچمداران است.

تامین کنندگان سامسونگ خود را برای فروش اولیه 12 میلیونی گلکسی S8 و گلکسی +S8 آماده کرده بودند که سامسونگ این مقدار را به 17 میلیون افزایش داده و تامین کنندگان را مجبور به آماده کردن این تعداد کرده است تا این محصول رقابتی با مشکلی در تامین سفارشات اولیه روبرو نشود.

سامسونگ مسئولیت آماده کردن پنل‌های OLED نمایشگر گوشی‌های آیفون 8 اپل را نیز بر عهده دارد به همین دلیل باید برنامه ریزی‌هایی برای تحویل به موقع سفارشات هر دو محصول داشته باشد تا با ناراحتی شرکت اپل و خریداران اسمارت فون‌های خود روبرو نشود.

این شرکت، 10 میلیون پنل صفحه نمایش گلکسی S8 و 6 میلیون پنل نمایشگر گلکسی +S8 را برای این منظور آماده کرده است.

کمپانی سامسونگ برای جبران خساراتی که از شکست گلکسی نوت 7 خود متحمل شده است تمام تلاش خود را برای افزایش قدرت و کیفیت ساخت گلکسی S8 کرده تا فروش بیشتری را به خود اختصاص دهد.

این محصول با مشخصاتی پر‌قدرت نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است به‌ گونه‌ای که افراد زیادی قصد خرید این اسمارت فون را دارند. هدف سامسونگ فروش 60 میلیونی گلکسی S8 است در حالی که پرچمداران گذشته این شرکت یعنی گلکسی S7 و گلکسی S6 فروشی 48 و 45 میلیونی داشته‌اند.

باید دید این محصول سامسونگ چگونه شرایط بازار را به نفع خود تغییر می‌دهد و در میان سیل کثیر محصولات با کیفیت امسال، با وجود سابقه بدی که از گلکسی نوت 7 برای این شرکت ثبت شده است، فروش خوبی خواهد داشت.

تیزری از گلکسی S8 و گلکسی +S8 در نمایشگاه MWC نمایش داده خواهد شد. این اسمارت فون‌ها‌ در روز 29 مارس (9 فروردین) معرفی می‌شوند و روز 21 آوریل (1 اردیبهشت) پا به بازار آمریکا می‌گذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ سفارشات گلکسی S8 را بیشتر از گلکسی S7 پیش‌بینی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..