تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کیست تراتوم تخمدان، موجب نازایی می شود؟

سوال
من یک عمل روی تخمدانم داشتم.تخمدان راستم تورشن شده بود که اونو برداشتن و تخمدان چپم کیست تراتوم داشت. بعد از یک سال که از عمل میگذره دوباره تخمدان چپ کیست تراتوم به قطر ۳٫۵ سانتیمتر ایجاد شده.اگه میشه در مورد کیست تراتوم و راه درمان ان و علت ان توضیح دهید اگه این کیست بزرگ شود و دوباره ناچار به عمل بشم چقدر امکان نازا شدن وجود دارد با توجه به اینکه من مجرد هستم؟ ایا تغذیه خاصی وجود دارد؟مرا راهنمایی کنید. ایا این نوع کیست سرطانی میشود؟

جواب
با سلام
کیست درمویید: این یک کیست غیرعادی است که معمولا در خانم‌های جوانتر ایجاد شده و به آن تراتوم بالغ هم گفته می‌شود. این کیست شبیه بافت پوستی است و در آن چربی، استخوان، مو و غضروف هم ممکن است وجود داشته باشد.تراتوم کیستیک رسیده تخمدان (کیست درمو ئید) از شایـعترین تومورهای نئوپلاستیک تخمدان در سنین باروری محسوب می شود. در بیش از نیمی از موارد ، فاقد علایم بالینی بوده و به طور اتفاقی در حین عمل جراحی برای اپاندکتومی یا سزارین و یا در بررسی سونوگرافی لگن کشف می شود. در حالات علامت دار اغلب موارد کیست دچار عارضه شده است.در صورتی که در بررسی ها تراتوم بالغ بوده باشد خوش خیم محسوب می شود، این کیست سبب نازایی نمی شود.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : فواید ورزش در بارداری، آگاه باشید/ کلیپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کیست تراتوم تخمدان، موجب نازایی می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..