تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 کشتی گیر از فارس به اردوی تیم ملی آلیش بانوان دعوت شدند

فریبرز منوچهری دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : مریم احمدی ورزشکارمرودشتی و دارنده مدال نقره جهان در سال 2016 قرقیزستان در وزن 75 کیلو گرم به این اردو دعوت شده است .
وی افزود : همچنین فاطمه نجاتی دیگر کشتی گیر فارسی است که در وزن 65 کیلو گرم به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
منوچهری اضافه کرد : اردوی تیم آلیش بانوان ایران 13 اسفند ماه در تهران آغاز می شود و تا بیست و پنجم همین ماه ادامه دارد .
تیم ملی آلیش ایران خود را برای حضور در رقابت های بین المللی جام ارکینبایف قرقیزستان که بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری در شهر بیشکک برگزار می شود، آماده می کند .
آلیش که به آن کشتی با شال هم می گویند از ورزش های سنتی است که در کشورهایی از جمله قرقیزستان، ازبکستان، ایران، لیتوانی و قزاقستان برگزار می شود و در ایران نیز در مناطقی از جمله استان های خراسان، گلستان و مازندران پیشینه ای تاریخی دارد.
فعالیت های بین المللی این ورزش از سال 1990 آغاز شد و در سال 1995 نخستین دوره مسابقات بین المللی آلیش در کشور قرقیزستان در 2بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
هم اینک 39 کشور جهان دارای فدراسیون و انجمن رسمی در این رشته هستند و 58 کشور جهان هم به صورت غیر رسمی در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 کشتی گیر از فارس به اردوی تیم ملی آلیش بانوان دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..