تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهینی همچنان وسط زمین هست؟

کد خبر: ۴۷۹۶۴۱

۱۵۶۹  بازدید

کامیابی‌نیا بازی با سپاهان را هم به خاطر سه کارته بودن از دست داده است.

خبرآنلاین: کمال کامیابی نیا در بازی برابر تراکتورسازی کارت زرد گرفت تا سه کارته شود اما درگیری او با داور موجب دریافت کارت زرد دوم و اخراجش شد که علاوه بر دربی، بازی با سپاهان را هم از دست بدهد. برانکو در دربی برای جانشینی کمال از ماهینی استفاده کرد که نمایش خوبی نداشت اما سرمربی پرسپولیس بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت نبود کامیابی نیا احساس نشد. به نظر می رسد برانکو از پست جدید ماهینی راضی است و تصمیم دارد در بازی برابر سپاهان هم از او به عنوان هافیک دفاعی استفاده کند.

برانکو بارها نشان داده همواره روی تصمیماتش پافشاری می کند و به انتقادها توجه ندارد. حال باید منتظر ماند و دید آیا ماهینی می تواند در بازی برابر سپاهان موثر باشد یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهینی همچنان وسط زمین هست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..