تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط تغییر رشته دانش‌آموزان پایه دهم برای تحصیل در مقاطع بالاتر

احمد عابدینی معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون شرایط تغییر رشته دانش آموزان پایه دهم عنوان کرد: برای دانش آموزانی که تمایل به تغییر رشته کنونی خود دارند، امکان تغییر رشته در پایه های بعدی وجود دارد اما این مساله باید با رعایت شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده باشد.

وی ادامه داد: در صورتی تغییر رشته امکان پذیر بوده که دانش آموز شرط ورود به رشته جدید از قبیل امتیاز لازم بر اساس هدایت تحصیلی، قبولی در دروس و مواردی از این قبیل را داشته باشد.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: کسب امتیاز لازم بر اساس هدایت تحصیلی یا بر اساس داشتن اولویت در رشته موردنظر بوده یا کسب شرایط برای ادامه تحصیل در آن رشته که این مساله در برگه هدایت تحصیلی مشخص می شود.

عابدینی در پاسخ به این سوال که دانش آموز بدون قبولی در دروس رشته کنونی امکان ادامه تحصیل در رشته دیگری را دارد، تصریح کرد: چنین مساله ای برای تغییر رشته امکان ندارد و دانش آموز باید تمامی دروس رشته قبلی را قبول شده باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط تغییر رشته دانش‌آموزان پایه دهم برای تحصیل در مقاطع بالاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..