تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیوشا ضیغمی چرا به آلمان نرفت +عکس

نیوشا ضیغمی به اكران فيلم ماهمه گناهكاريم نرفت.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با انتشار عکس زیر نوشت : سلام عزيزان
قرار بود كه به همراه دوست عزيزو مهربانم الهام حميدي در جمع ايرانيان مقيم برلين براي اكران فيلم ماهمه گناهكاريم حضور داشته باشم كه متاسفانه به دليل شرايط و بيماري كه براي پدرم پيش اومده نتونستم كنارتون باشم.
اميدوارم بزودي در اكران ديگري با شما عزيزان ديدار كنيم
دوستتون دارم
توضيح :عكس مربوط به اكران برلين هست

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، او اصالتا اهل كرمانشاه است ,وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است. روشا ضیغمی (بازیگر) خواهر کوچکتر اوست.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. او اصالتاً اهل استان کرمانشاه است، نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهیدبهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم‌های مواجهه، گناه من، بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

گالری نقره آرش پولادخان ، همسر نیوشا ضیغمی / تصاویر

توهین اینترنتی به نیوشا ضیغمی و خداحافظی این بازیگر + عکس

لباس های زیبای نیوشا ضیغمی در مزون لباس آزالیا / حرف های جالبش در مورد رئیس جمهور ! + تصاویر

عکس نیوشا ضیغمی و همسرش در جشن تولد سورپرایزی احمدرضا عابدزاده 

نیوشا ضیغمی و همسرش در سفر به مسکو + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیوشا ضیغمی چرا به آلمان نرفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..