تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های وحشتناک قتل عام ناموسی در خرم آباد

عموی عصبانی وقتی متوجه رابطه نامشروع برادرزاده اش شد در اقدامی هولناک دست به قتل عام خانواده برادرش زد. دادستان لرستان از دستگیری سریع و 6 ساعته این قاتل بی رحم خبر داد.

قتل عام ناموسی در خرم آباد

سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به دستگیری قاتل The Murderer فراری جنایت Crime هولناک خانوادگی خرم آباد اظهار کرد: روز گذشته حوالی ظهر گزارشی مبنی بر درگیری فامیلی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد که در اثر آن 4 نفر به قتل Murder رسیدند، به دادستانی واصل شد.

fotorcreated.jpg

وی گفت: بلافاصله پس از وصول گزارش به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم کارشناسی به میان گلال (روستای محل حادثه) که در فاصله 7 کیلومتری از شهرستان خرم آباد است اعزام شده و پس از بازدید از محل مشخص شد که فرد قاتل پس از درگیری با اعضای یک خانواده، در نهایت سه فرد بزرگسال و یک کودک 8 ساله را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل با مقتولان نسبت خویشاوندی داشته و انگیزه اصلی قتل نیز رابطه نامشروع بوده است.

رازانی ادامه داد: با وجود تیم متخصص انتظامی و قضایی در کمتر از 8 ساعت فرد قاتل که پس از جنایت به کوه‌های اطراف فرار Escape کرده بود دستگیر شد.

رازانی در پایان با بیان اینکه همدست قاتل که پسر او هست در حال حاضر فراری است، گفت: قصد و اراده دستگاه قضا در این پرونده همچون گذشته رسیدگی قاطع و سریع است و از هموطنان تقاضا می شود که به شایعات توجه نکرده و فقط اخبار را از طریق مراجع معتبر دریافت کنند.

 عصرشنبه 23 بهمن ماه امسال ماموران پلیس Police خرم آباد در جریان سناریوی هولناک قتل Murder عام خانواده ای در روستای میان گلال در 7 کیلومتری شهر خرم آباد قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه در محل حاضر شدند.

بازپرس ویژه قتل و ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم Crime با جسد خونین 4 عضو یک خانواده که یکی از آنها کودک 8 ساله ای بود روبرو شدند.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که عاملان جنایت Crime در این قتل عام Massacre خانوادگی با اسلحه کلاشینکف دست به جنایت زده اند و یکی از مقتولان نیز به طرز فجیعی به قتل رسیده است.تجسس های پلیسی در گام بعدی مشخص شد که قتل از سوی عموی خانواده صورت گرفته است که وی پس از جنایت همراه پسرش پا به فرار Escape گذاشته اند.

ردیابی های پلیسی برای دستگیری عاملان این جنایت کلید زده شد و ماموران پس از 8 ساعت موفق شدند متهم را که به کوه های اطراف شهر خرم آباد فرار کرده بود دستگیر کنند.کارآگاهان در ادامه پی بردند که پسر عامل جنایت نیز در این قتل عام نقش داشته که پس از جنایت پا به فرار گذاشته است و تحقیقات برای دستگیری همدست قاتل The Murderer ادامه دارد.

عامل جنایت در اعترافاتش ادعا کرده که یکی از اعضای خانواده برادرم در سناریوی سیاهی اقدام به رابطه نامشروع با یکی از اعضای خانواده ام کرده و زمانیکه متوجه این ماجرا شدم تصمیم به قتل گرفتم و این جنایت زمانی رخ داد که راز این رابطه نامشروع بین اعضای خانواده پخش شده بود.

بنا به این گزارش، تحقیقات فنی برای دستگیری همدست قاتل ادامه دارد.

منبع: رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های وحشتناک قتل عام ناموسی در خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..