تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت بازگشت کالا در بامیلو ۱۰۰ روزه شد

 بامیلو با هدف ایجاد فرهنگ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کالا، فرصت بازگشت کالا از سوی مشتریان را به ۱۰۰ روز افزایش داد.

تمامی کاربران بامیلو هم‌زمان با کمپین «نوروز بازار» که از اول اسفندماه برگزار می‌شود تا ۱۰۰ روز فرصت دارند در صورتی که از خرید خود رضایت نداشتند، طبق ضوابط، کالای خود را بدون هیچ هزینه‌ای بازپس بفرستند. طبق مقررات نماد اعتماد الکترونیک، همه فروشگاه‌های اینترنتی تا یک هفته موظف هستند کالای فروخته‌شده را پس بگیرند.

مهلت تعویض یا بازپس‌گیری کالا در بامیلو از ابتدا مطابق با استانداردهای جهانی ۳۰ روزه بود. اما امسال بامیلو هم‌زمان با کمپین «نوروز بازار» و تعطیلات بهاری، امکان بازپس‌گیری ۱۰۰ روزه را برای خریداران آنلاین فراهم کرده است تا همه کاربران با خیال آسوده بتوانند خرید کنند و نگران اتمام زمان بازپس‌گیری کالا پس از تعطیلات نباشند.

«نوروز بازار» فروش ویژه نوروزی بامیلو است که از اول تا ۲۱ اسفندماه برگزار می‌شود و همه مردم ایران می‌توانند از طریق بامیلو به پوشاک، لوازم الکترونیک، لوازم منزل،  آرایشی بهداشتی، اسباب‌بازی، کتاب و هدیه‌های مختلف نوروزی دسترسی داشته باشند.

بهار امسال بسیاری از برندهای خوش‌نام مثل هواپیمایی قطر، سامسونگ، پرداخت الکترونیک پارسیان، راه‌وجا، لورآل، تروتک، بابیلیس با هدف ایجاد تجربه خریدی دلچسب برای کاربران در «نوروز بازار» کنار بامیلو هستند و سعی دارند با جوایز متعددی چون دو بلیت بیزینس کلاس به هر نقطه از جهان، ۱۵ عدد گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ، یک دستگاه خودرو ۲۰۶، هزینه سفر به دبی، فرانسه، آلمان و ایتالیا را برای خریداران خوش‌شانس «نوروز بازار» فراهم کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت بازگشت کالا در بامیلو ۱۰۰ روزه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..