تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر کسی انتقاد کند پرسپولیسی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی بازیکن جوان پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم بابت باخت در دربی 84 نیز عنوان کرد: با حمايت شما و همت ما بازيكنان و كادر مربيان و كادر مديريتی آخر فصل قهرمانيم.

مهدی طارمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام خدمت هواداران پرسپوليس؛ اولاً از همه شما عذرخواهی می كنيم واسه باخت دربی كه بعد از ٥ سال رقم خورد و ميدونم چقدر براتون مهم هست. دوماً ما وقت اين رو نداريم كه بخوای با هم بحث كنيم چون اين بازي هم مثل بقيه بازيها ٣ امتياز داره و اين بازيهای ٣ امتيازی رو می كنيم كه يه تيم قهرمان بشه پس فعلاً ما اوليم،با حمايت شما و همت ما بازيكنان و كادر مربيان و كادر مديريتی اخر فصل قهرمانيم. سوماً هر كسی الان واسه يه بازی بخواد انتقاد كنه پرسپوليسی نيست و حق نداره قهرمانی اخر فصل رو با پرسپوليس جشن بگيره چه بعضی از هواداران كه بيش از اندازه انتقاد می كنند چه بازيكنان فعلی و سابق باشگاه و نه هيچ كسی ديگه.حمايت كنين تا قهرمانی و اولين ستاره واقعی. يا علی (ع)."
هر کسی انتقاد کند پرسپولیسی نیست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر کسی انتقاد کند پرسپولیسی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..