تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشق خاطره در مدرسه ایثار ایران + فیلم

دانش آموزان دوران جنگ تحمیلی مدرسه ایثار ایران کنار هم جمع شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز جمعی از شاگردان قدیمی به همراه شاگردان جدید این دبیرستان دور هم جمع شدند تا ضمن مرور خاطرات دوران تحصیل و تجلیل از معلمان خود، تجربیاتشان را به دانش آموزان این دبیرستان منتقل کنند .

استان فارس2 هزار و 700 شهید دانش‌آموز دارد که بین مدارس این استان، دبیرستان شبانه‌روزی عشایری شهید بهشتی شیراز در جنگ تحمیلی با 92 شهید بیشترین تعداد شهدا را به‌ خود اختصاص داده است.

دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز با داشتن بیشترین آمار شهدا در بین مدارس کشور، عنوان مدرسه ایثار ایران را کسب کرده است .

بعضی از دانش آموزان دیروز این مدرسه ،آموزگاران امروز هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشق خاطره در مدرسه ایثار ایران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..