تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین تظاهرات تاریخ انگلیس در هنگام ورود ترامپ

فعالان سیاسی می گویند انگلیس هنگام ورود ترامپ شاهد بزرگترین تظاهرات اعتراضی تاریخ این کشور خواهد بود.

 به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، فعالان سیاسی انگلیسی اعلام کرده اند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به هر شهری در این کشور برود با بزرگترین تظاهرات اعتراضی تاریخ انگلیس روبرو خواهد شد.

سیاستمداران محلی و فعالان سیاسی در بیرمنگام با عصبانیت به احتمال تغییر محل دیدار ترامپ از لندن به بیرمنگام واکنش نشان داده اند و متعهد شده اند هنگام ورود رئیس جمهوری آمریکا به این شهر خیابانها را از جمعیت معترض پر کنند.

پیش از این مقامات انگلیسی به منظور جلوگیری از روبرو شدن با تظاهرات مخالفان ترامپ در لندن، خواستار تغییر محل دیدار وی به بیرمنگام (مرکز استان میدلندز) شده بودند.

«شبانا محمود» از نمایندگان بیرمنگام از حزب کارگر در این رابطه گفت: بیرمنگام دارای جمعیت نژادی- مذهبی متنوعی است و مردمی با پیشینه های متفاوت را در خود جای داده است و مثل لندن، از آقای ترامپ و سیاستهای نفرت گرایانه اش استقبال نمی کند.

«کری جنکینز»، عضو شورای این شهر از حزب کارگر نیز ترامپ را فردی نژادپرست و متنفر از زنان که از قدرتش برای تفرقه افکندن استفاده می کند توصیف کرد. اگر شایعات مربوط به انتقال محل دیدار ترامپ از لندن به بیرمنگام درست باشد، من همه همشهریان را به شرکت در تجمعات اعتراضی دعوت می کنم.

با وجودی که برخی مقامات انگلیسی از احتمال انتقال محل دیدار ترامپ به بیرمنگام صحبت کرده اند، «دیوید لیدینگتون» رئیس مجلس عوام این کشور گفت هنوز درباره محل این دیدار تصمیم قطعی گرفته نشده و بحثها در این رابطه ادامه دارد.        

در ماه گذشته مردم انگلیس در ۳۶ شهر مختلف به خیابانها آمدند تا مخالفت خود را با سیاستهای رئیس جمهوری جدید آمریکا نشان دهند. در حال حاضر نیز نقاط مختلف انگلیس شاهد تظاهرات مخالفان ترامپ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین تظاهرات تاریخ انگلیس در هنگام ورود ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..