تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط یک بالگرد روسی در سیبری

رسانه‌های روسی اعلام کردند شامگاه یکشنبه یک فروند بالگرد غیرنظامی روسیه در آب‌های دریاچه تلتسکوی در جمهوری خودمختار آلتای در منطقه سیبری سقوط Fall کرد و هنوز سرنشینان این بالگرد پیدا نشده‌اند.

خبرگزاری روسی «ریا نووستی» به نقل از منابعی در خدمات اورژانس اعلام کرد این بالگرد سبک چندمنظوره مدل رابینسون R66 احتمالا 5 سرنشین داشته است.

بنا بر اعلام این خبرگزاری روسیه، این سانحه احتمالا به علت اشتباه خلبان یا شرایط بد جوی و باد شدید بر فراز دریاچه «تلتسکوی» روی داده است. این دریاچه که یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری روسیه است، در منطقه‌ای کوهستانی در جمهوری آلتای روسیه قرار دارد.

گروه‌های امداد متشکل از غواصان بلافاصله به محل حادثه Incident اعزام شده اند، اما شرایط بد آب و هوایی مانع از آن شد که عملیات جستجو پیش از صبح دوشنبه آغاز شود. مقامات محلی تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه را آغاز کرده‌اند.

بنا بر اعلام ریانووستی، آناتولی بانیه، فرد شماره دوی سابق جمهوری آلتای که 8 سال پیش از یک سانحه بالگرد جان سالم به در برده بود، از جمله سرنشینان این بالگرد متعلق به شرکت «آلتای آویا» بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط یک بالگرد روسی در سیبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..