تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنتی بیوتیک و سرماخوردگی

نوشیدن مایعات مصرف آنتی‌بیوتیک دفع کردن سموم بدن تامین نکردن آب مورد نیاز بدن

 برخی داروها نه تنها تاثیرات چندانی بر سرماخوردگی نمیگذارند بلکه باعث شدت یافتن این بیماری نیز خواهند شد اگر می خواهید این عارضه را به راحتی کنترل و درمان کنید برخی توصیه های مفید و تاثیرگذار برایتان داریم به عنوان مثال نوشیدن مایعات گرم و گرم نگه داشتن بدن و استراحت کافی می توانند در بهبود زودتر این بیماران تاثیرگذار باشند .

مصرف آنتی‌بیوتیک برای سرماخوردگی‌های رایج اگر به عفونت باکتریایی مبتلا شده باشید، احتمالا به استفاده از آنتی‌بیوتیک برای درمان عفونت نیاز پیدا می‌کنید. با این‌حال، ویروس‌ها اصلا به آنتی‌بیوتیک‌ها واکنش نشان نمی‌دهند. بنابراین، اگر از آنتی‌بیوتیک‌ها در مواقع غیرلازم استفاده کنید، بدن شما نسبت به ترکیبات موجود در آن‌ها مقاوم می‌شود. درنتیجه، اگر دفعه بعد به عفونت مبتلا شوید و از آنتی‌بیوتیک استفاده کنید، این دارو نمی‌تواند عملکرد طبیعی خودش را به اجرا بگذارد و به بهبودی شما کمک کند.با توجه به اهمیت این نکات، متخصصان توصیه می‌کنند که در مواقع ابتلا به سرماخوردگی‌های رایج اصلا سراغ آنتی‌بیوتیک‌ها نروید. داروهای بدون نسخه در این مواقع کافی هستند. تامین نکردن آب مورد نیاز بدن بیشتر افراد در مواقع سرماخوردگی معمولا تمایلی به خوردن یا نوشیدن ندارند. با این‌حال، نوشیدن مقدار زیادی از مایعات در دوره سرماخوردگی واقعا ضروری است. استفاده از مایعات گرم در طول روز و مصرف سوپ به‌عنوان وعده غذایی، یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌ها برای مقابل با سرماخوردگی محسوب می‌شود. وقتی که مجرای بینی به اندازه کافی مرطوب باشد، غشای مخاطی هم بهتر با ویروس‌ها مبارزه می‌کند. نوشیدن مایعات هم نقش موثری در دفع کردن سموم بدن ایفا می‌سازد.

سلامتیسم

ارسال شده در 25 بهمن 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع بیماری ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنتی بیوتیک و سرماخوردگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..