تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط تیرهای برق فشار قوی در جاده نهاوند- بروجرد عامل قطعی برق است

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: بارش شدید برف، رعد و برق و طوفان سبب پارگی و آسیب به شبکه‌های توزیع برق شد که همین امر قطع برق در شهر و روستاهای شهرستان نهاوند را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: به دلیل سقوط تیرهای برق فشار قوی در محور نهاوند- بروجرد و بریده شدن سیم‌های برق در تعدادی از کوچه‌های روستاها برای امنیت جان مردم برق روستاها قطع شده است.

رئیس مدیریت بحران شهرستان نهاوند افزود: با همکاری و تلاش‌های نیروهای اداره برق مشکل قطع برق شهر نهاوند، شهر فیروزان، بخش خزل و تعدادی از روستاهای شهرستان برطرف شده است ولی برق روستاهای بخش گیان و روستاهای جاده بروجرد- نهاوند همچنان قطع است.

وی عنوان کرد: قطعی برق از ساعت 2:30 بامداد امروز در شهرستان نهاوند اتفاق افتاده است و از همان ساعت نیروهای اداره برق شهرستان نهاوند در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

حمیدوند به وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند باز هستند و هیچ مشکلی ندارند و تنها 14 راه ارتباطی بخش خزل و راه ارتباطی سه روستای بخش گیان مسدود است که دو اکیپ راهداری در بخش خزل در حال بازکردن جاده‌های این روستاها هستند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: محور بروجرد- نهاوند به‌علت بارش برف و یخ‌زدگی مسدود است و تعداد زیادی خودرو در این محور گرفتار شدند که نیروهای امدادی هلال احمر و اکیپ‌های راهداری نهاوند برای کمک به بازگشایی این جاده به روستای دهریز بروجرد اعزام شدند.

وی اظهار داشت: همچنین گردنه گاماسیاب و جاده نهاوند- لرستان نیز مسدود بود که در حال حاضر این گردنه و جاده باز شده است و خودروها با استفاده از زنجیر چرخ در این مسیر تردد می‌کنند.

فرماندار نهاوند به اسکان 63 مسافر در راهدارخانه‌های شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: اسکان اضطراری 25 مسافر نور آبادی لرستان، رهاسازی دوخودرو سواری محور نهاوند- کرمانشاه و امداد رسانی و رهاسازی اتوبوس ایلام با 38 مسافر در خاک بروجرد با محوریت راهداری نهاوند انجام شده است.

حمیدوند عنوان کرد: کمیته بحران شهرستان نهاوند برای رفع مشکلات و موانع پیش آمده بر اثر برف و طوفان شب گذشته در حالت آماده‌باش قرار دارد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط تیرهای برق فشار قوی در جاده نهاوند- بروجرد عامل قطعی برق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..