تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو آزمایش موشکی پیونگ یانگ را بی توجهی آشکار نسبت به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل تلقی کرده و آن را محکوم می کند.

در گزارش وزارت خارجه روسیه آمده است: مسکو انجام آزمایش موشکی از جانب کره شمالی را نقض آشکار و بی توجهی نسبت به قطعنامه های صادره از جانب شورای امنیت سازمان ملل می پندارد.

وزارت خارجه روسیه سپس با اشاره به این مطلب که در شرایط کنونی دامن زدن به بحران در منطقه کار صحیحی نیست، تاکید کرده است: مسکو اطمینان دارد که برای حل مناقشات شبه جزیره کره به ویژه توقف آزمایشات هسته ای، راهی جز راه حل سیاسی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که کره شمالی روز گذشته با پرتاب موشک قاره پیمای میان برد به سوی دریای ژاپن، آزمایش موشکی جدیدی را انجام داد که واکنش جهانی را به همراه داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..