تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض مسافران پرواز قشم - مشهد به تاخیر 13ساعته

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد  گفت: این پرواز ساعت 8:40 دقیقه امروز در مشهد به زمین نشست اما به دلیل تاخیر طولانی آن در فرودگاه مبدا، مسافران حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.

وی افزود: مسافران این پرواز به دلیل تاخیر 13 ساعته در انجام پرواز از قشم خواستار عذرخواهی و پرداخت خسارت بابت این تاخیر طولانی از سوی شرکت هواپیمایی آتا هستند.

جعفری ادامه داد: این امر موجب تاخیر بیش از دو ساعته پرواز این شرکت به مقصد تهران شد که قرار بود با همین هواپیما ساعت 9 صبح امروز به تهران پرواز کند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: هم اکنون رئیس شرکت آتا در مشهد پذیرفت 30 درصد خسارت به مسافران این پرواز پرداخت کند و با این امر مسافران در حال پیاده شدن از هواپیما هستند.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور متوسط در شرایط عادی روزانه تا 180 پرواز در آن انجام می شود.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض مسافران پرواز قشم - مشهد به تاخیر 13ساعته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..