تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دامپزشکی:مرغ ها هورمون ندارند

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور وجود هورمون را در مرغ های تولیدی کشور رد کرد و گفت: استفاده از هورمون برای تولید مرغ های صنعتی کاربرد ندارد.

به گزارش شمانیوز:« مسعود هاشم زاده» روز دوشنبه در نشستی خبری گفت: نگرانی برخی از مردم درباره رشد سریع مرغ های صنعتی با استفاده از هورمون به طور کامل نابجا است و این که برخی پزشکان به این موضوع دامن می زنند، جای تعجب دارد.
وی علت اصلی رشد این نوع مرغ ها را اصلاح نژاد، بهبود شرایط تغذیه ای و بهبود شرایط مدیریتی نگهداری و پرورش عنوان کرد و گفت: روند اصلاح جوجه و به دنبال آن مرغ، یک روند جهانی است و مختص کشورمان نیست.
هاشم زاده افزود: سرانه مصرف مرغ های اصلاح نژاد شده در همه جهان بیش از ایران است و در اروپا و آمریکا بالای 50 کیلو مصرف سرانه است. مصرف سرانه این نوع مرغ در ایران حدود 23 کیلوگرم است اما بحث های غیرکارشناسی در باره آن بسیار است.
معاون تشخیص و درمان دامپزشکی عامل دوم رشد سریع مرغ های صنعتی را بهبود شرایط تغذیه ای ذکر و خاطرنشان کرد: اختصاص سهمیه غذایی محاسبه شده و استفاده به موقع و بهینه از ویتامین ها سبب شده شرایط تغذیه ای این مرغ ها بهتر شده و این امر به رشد سریع آنها منجر شود./ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دامپزشکی:مرغ ها هورمون ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..